Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Awesome Video Games - Ep5 Awesome Video Games - Ep5

Rated 5 / 5 stars

hahaha

you guys had me lawlin like a motherfker,
Thank you.
as for last reviewer, I still play my NES, it and all my games are next to my tv for whenever i have a craving for some old school gaming so stfu kid -_-.



Dream star fight! Dream star fight!

Rated 3.5 / 5 stars

htrhrhr

liked the animation, that god damn music made me want to jam screwdrivers into my ears tho....yeah...k thats all :p


People find this review helpful!

Carol of the Robots Carol of the Robots

Rated 5 / 5 stars

^_^

Very Cute Animation,enjoyed it alot.
Glad i took the time to watch it :)


Recent Game Reviews


Bowmaster Prelude Bowmaster Prelude

Rated 3.5 / 5 stars

nice game

well I played for a hour before even thinking of stopping :) think i like it? :p I gotta run or i would still be owning some peons hehe, good game i liked it.


Recent Audio Reviews


To All My Shitty Friends To All My Shitty Friends

Rated 3 / 5 stars

Damn

Would of been pretty rad to me if, perhaps like you said that guitar wasn't covering the vocals.


CosmicAlfonzo responds:

Yeah, unfortunately, the way it was recorded, I can't fix it up. At the same time, re-recording it is not an option. We aren't really playing together much anymore, this was done like a year or so ago.

Fortunately, this is the only track where the volumes are a bit messed up. 2 out of 3 is still a D, which is passing. ;>.>